– APLIKACJA

PYTANIE 1

Założyłem konto na stronie stypendium.lodzkie.pl ale nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Po założeniu konta, na adres e-mail podany przy rejestracji, zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Należy kliknąć w link w celu potwierdzenia rejestracji. Bez potwierdzenia aktywacji konta, możliwość zalogowania się jest zablokowana.

UWAGA: Na adres e-mail podany podczas rejestracji (który będzie jednocześnie loginem) automatycznie wysyłane będą wszystkie kluczowe powiadomienia związane z Projektem, przez cały okres jego trwania. Należy regularnie śledzić skrzynkę mailową (w tym folder SPAM) celem sprawdzenia, czy nie wpłynęła ważna wiadomość z wezwaniem np. do poprawy wniosku lub istotną informacją.

 

PYTANIE 2

Czy adres mailowy podany w czasie rejestracji będzie potrzebny tylko przy zakładaniu konta?
Odpowiedź: Na adres e-mail podany podczas rejestracji (który będzie jednocześnie loginem) automatycznie wysyłane będą wszystkie kluczowe powiadomienia związane z Projektem, przez cały okres jego trwania. Z uwagi na to Realizator zaleca podanie na tym etapie kontaktowego adresu e-mail, do którego wnioskodawca ma nieograniczony dostęp i który na bieżąco będzie śledził.

 

PYTANIE 3

Czy po rejestracji i wysłaniu wniosku powinienem spodziewać się dodatkowej wiadomości mailowej związanej z projektem?
Odpowiedź: Należy regularnie śledzić skrzynkę mailową (w tym folder SPAM) celem sprawdzenia, czy nie wpłynęła ważna wiadomość z wezwaniem np. do poprawy wniosku lub istotną informacją.

 

PYTANIE 4

Zapomniałem hasła, co zrobić aby odzyskać dostęp do aplikacji?
Odpowiedź: W celu zresetowania hasła, należy skorzystać z linku „Nie pamiętasz hasła?”. Należy podać adres e-mail, na którym utworzono konto, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi w wiadomości mailowej na wskazany adres.

 

PYTANIE 5

Wypełniam wniosek o przyznanie stypendium, ale nie wiem, co mam wpisać w polu Poczta w sekcji dotyczącej szkoły oraz sekcji dotyczącej adresu zamieszkania?
Odpowiedź: We wszystkich sekcjach, w których występuje pole Poczta, należy wskazać miejscowość, w której znajduje się oddział Poczty Polskiej najbliższy miejscu zamieszkania.

 

PYTANIE 6

Do czego służy PIN dostępny we wniosku stypendialnym?
Odpowiedź: PIN należy wraz z numerem wniosku przekazać nauczycielowi, który będzie musiał te dane wpisać w trakcie uzupełniania swojego wniosku. Ten etap dotyczy tylko uczniów, którzy zostaną rekomendowani do stypendium.

 

PYTANIE 7

Otrzymałem e-mail z informacją, że powinienem poprawić wniosek. Po zalogowaniu do aplikacji nie mogę go odnaleźć. Czy powinienem skorzystać z opcji dodaj nowy wniosek?

Odpowiedź: Wniosek odesłany do poprawy będzie widoczny po zalogowaniu do aplikacji. Należy go szukać w Menu po lewej stronie. W Module Beneficjent należy wybrać folder Wnioski do poprawy– tam znajduje się odesłany wniosek. Następnie należy zaznaczyć checkbox po lewej stronie wniosku i wybrać przycisk Edytuj/Pokaż. Otworzy się okno wniosku. Poprawiony/uzupełniony wniosek należy sprawdzić i jeśli nie ma uwag odesłać klikając w prawym górnym rogu przycisk Prześlij Wniosek do Instytucji.

Back to top